Προσέλκυση Προσωπικού και ο Ρόλος των “Ταλαντούχων” Εργαζομένων: Η Πρωτοβουλία Brandstorm του Ομίλου L’Oréal

 στην κατηγορία Δραστηριότητες

Ομιλητές: Βέβερη Ελισάβετ, Talent Acquisition Manager & HR Business Partner| Νάση Βάσω, Marketing| Ματέλλας Γιώργος, Sales

Παρουσίαση των πρωτοβουλιών της L’Oréal για την προσέλκυση νέων εργαζομένων υψηλών δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος L’Oréal πραγματοποιεί από το 1992 έναν παγκόσμιο διαγωνισμό για φοιτητές που ονομάζεται Brandstorm και δίνει την ευκαιρία να αξιολογηθούν από κοντά οι συμμετέχοντες και να εντοπιστούν ταλαντούχοι φοιτητές. Στο διάστημα των 26 ετών που έχει πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, συμμετείχαν 154.000 φοιτητές από 60 χώρες. Η L’Oréal, κάθε χρόνο προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 εργαζομένους μέσω του διαγωνισμού, αφού μέσα από αυτόν οι φοιτητές γνωρίζουν τα στελέχη της L’Oréal που με την σειρά τους ανακαλύπτουν αυτά τα νέα ταλέντα.

Ξεκινήστε να γράφετε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε