Διδάσκων: Βασίλειος Κανελλίδης
Κωδικός Μαθήματος: ΤΕΜΑΡ01
Εξάμηνο: 8ο επ. (Εαρινό)
Απαιτούμενα:
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
Αριθμός Ευρωπαϊκών Πιστωτικών Μονάδων (ECTS): 5,5

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση του Μάρκετινγκ ως μιας ολιστικής διαδικασίας που περιλαμβάνει την ανάπτυξη, το σχεδιασμό, και την υλοποίηση προγραμμάτων, διεργασιών και δραστηριοτήτων που οδηγούν το όραμα, την αποστολή και το στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι φοιτητές καλούνται να κατανοήσουν τις αποφάσεις με τις οποίες ασχολείται το Μάρκετινγκ όπως ποιους πελάτες θέλει να έχει μια εταιρία, ποιες ανάγκες να ικανοποιεί, ποια προϊόντα και υπηρεσίες να προσφέρει, πως να ορίζει τις τιμές, ποια μηνύματα να στέλνει και να δέχεται, και ποιες συνεργασίες να επιδιώκει.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν τις βασικές αρχές και ικανότητες που απαιτεί το σύγχρονο Μάρκετινγκ/Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  • Κάνουν συλλογή, να αναλύουν, και να βγάζουν συμπεράσματα από δεδομένα της αγοράς και του ευρύτερου περιβάλλοντος
  • Να χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία του Μάρκετινγκ (δλδ. εργαλείο των 4P, δημιουργία περσόνας (UX), social media, και απόδοση επένδυσης κτλ.)
  • Αναπτύσσουν στρατηγικές Μάρκετινγκ (δλδ. μέσω τμηματοποίησης, στοχοποίησης, και τοποθέτησης)
  • Κατανοούν και εφαρμόζουν τα αναλυτικά εργαλεία (Marketing Analytics) που απαιτούνται στα πλαίσια της λήψης στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ

Ξεκινήστε να γράφετε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε